czwartek, 28 sierpnia 2014

Kurtka malarza

Bardzo spodobał mi się wzór tego materiału (jeans). W sumie to mnie rozbawił :D Pomyślałam sobie "a co tam... coś ciekawego z tego wyjdzie :)", a że była na niego jeszcze promocja, to długo się nie zastanawiałam i kliknęłam w mig "do koszyka". Po odleżeniu swojego padło, że powstanie z tego kurtka. Wybrałam model 101, Burda 6/2012.
Bardzo żałuję, że nie starczyło mi materiału na kaptur, była by wtedy kurtka idealna. Także z powodu ograniczonej ilości materiału nieco ją skróciłam. Zrezygnowałam też z dolnego sznurka. Kurtka sprawdza się przy panującej pogodzie (zimnym lecie) idealnie :) Sam model szyję się bardzo łatwo i szybko. Polecam! :)








A tak wygląda na mnie :)










Pozdrawiam!


Podsumowanie:
Kurtka
Wykrój: 101, Burda 6/2012
Materiał: jeans


10 komentarzy:

  1. świetnie wyszła Ci ta kurtka. Musze popatrzyć jeszcze raz na ten model

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ZAKOCHAŁAM SIĘ! I w kroju i w tkanie! Jest mega! Ta kurtka wygląda obłędnie :) Chciałabym taką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nawet o tym nie myślałam, że będzie wyglądać tak dobrze :) To jest rzecz z której naprawdę jestem dumna :)

      Usuń
  3. Jak wszystko równiutko uszyte! Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że już dawno tak dobrze mi się nie szyło :)

      Usuń
  4. fajna ta parka! no i ślicznie uszyta!

    OdpowiedzUsuń